Hyundai Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

2014 Accent Blue 4 Ileri Otomatik Vites Değiştirmeme Sorunu

'Şanzıman & Aktarma & Fren Sistemleri Sorunları Ve ' forumunda Mrt_bsk tarafından 21 Haziran 2026 02:08 tarihinde açılan konu

  1. Mrt_bsk

    Mrt_bsk Yeni Üye

    Yaş:
    44
    Katılım:
    7 Temmuz 2022
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    4
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Murat basak
    Yaşadığınız Şehir:
    41-KOCAELİ
    Araç Modeli:
    Accent Blue 1.6 CRDI (2011 -201X) RB
    merhaba 2014 model accent blue 4 ileri otomatik dizel bir araç sahibiyim. Gecen gün trafikte yavaşladıgımda arabada birden bir titreme olup vites değiştirmemeye başladı. manuel konuma aldıgımda vites hep 3 gösteriyor manuele alıp artırma veya eksiltme yapsamda vites 3 sabit kalıyor. durunca vites kolu p,d,n ve r ye normal geçiyor fakat araba kalkışlarda bile 3. viteste hızlansamda bagırıyor ve 3. vitesi değiştirmiyor.geri vites aldıgımda ise harekete başlamadan bir sallantı yapıyor.Hafta sonu oldugu için makinaya bağlatamadım fakat benim yaşadığım bu sorunu yaşayan ve/veya çözen değerli forum arkadaşlarımdan yardım talep ediyorum.
    forumda bayagı gezindim ve aynı arızayı bulamadım veya göremedim onun için yeni konu açtım. daha önce aynı konu varsa affola.
     
  2. SynysterGates

    SynysterGates Vip Üye

    Yaş:
    26
    Katılım:
    13 Aralık 2020
    Mesaj:
    1,051
    Alınan Beğeniler:
    1,024
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul/Aydın
    Ad Soyad:
    Kaan
    Yaşadığınız Şehir:
    34-İSTANBUL
    Araç Modeli:
    Accent Blue 1.4 (2011 -201X) RB
    Merhaba, cihaza bağlayınca ne arıza kodu veriyor?
     
  3. Mrt_bsk

    Mrt_bsk Yeni Üye

    Yaş:
    44
    Katılım:
    7 Temmuz 2022
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    4
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Murat basak
    Yaşadığınız Şehir:
    41-KOCAELİ
    Araç Modeli:
    Accent Blue 1.6 CRDI (2011 -201X) RB
    merhaba daha cihaza baglatamadım pazartesi salı gibi sanayiye gideceğim,ögrenince buradan paylaşırım.
     
    bekobey bunu beğendi.
  4. onurforces

    onurforces Vip Üye

    Yaş:
    40
    Katılım:
    14 Aralık 2017
    Mesaj:
    5,606
    Alınan Beğeniler:
    5,768
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Eskişehir
    Ad Soyad:
    Onur FORCES
    Yaşadığınız Şehir:
    26-ESKİŞEHİR
    Araç Modeli:
    PSA
    Sorunsuzluguyla ünlü şanzıman da arıza verebiliyormuş demekki. Gecmis olsun. Arac kac km'deydi?
     
  5. BySciaa

    BySciaa Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Katılım:
    17 Mart 2025
    Mesaj:
    162
    Alınan Beğeniler:
    66
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ankara
    Ad Soyad:
    Mehmet
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    İ20 PB 1.4 MPI (2008-2014)
    hocam öncelikle çok geçmiş olsun, benzer bir sorunu polo classic ile yaşadım, o zaman sorun beyinden şanzımana giden soketten çıkmıştı, belki sizede yardımcı olur bu soketi değiştirmeye dünya para çektikleri için parçayı aliexprestten alıp, arkadaşımla oturup tek tek renkle eşleyerek kendimiz bağlayıp sorunu çözmüştük. https://vwforum.com.tr/threads/1999-polo-classic-otomatik-sanziman-ariza-cozuldu.437/
     
    bekobey bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş