Aracım 2.0 dizel 216 bin küsur de yağ secimim marka olarak ne olmali. Tecrübelilerinizden yararlanmak isterim. Bir kaç kişi MOTUL kullan sesi...
Merhaba arkadaşlar 2006 Model 2.0 CRDI Tucson araç aldım,forumda da yeniyim.Aracın yeni bakımlarını yaptırdım.Çalıştırdığımda devir bir anda...
İsimleri virgül ile ayırın.