OKTAY USTA LPG LPG KABLO

Starex'in en önemli eksiklikleri

'Starex Forum - Club' forumunda cbaytan tarafından 21 Eylül 2009 tarihinde açılan konu

  1. osman_talha

    osman_talha Kayıtlı Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Türkiye
    size şöyle bi açıklama yapıyım ben bu arabanın ne kadar bi oynama payına sahip olduğunu görmek için sonuna kadar kaldırdımda önünü ve her kaldırışımda araba daha sert oldu ve bi müddet sürekli denemeler yaparak doğru yüksekliği ve yumuşaklığı buldum oda normal yüksekliğin az bişey daha altında benim kullandığım araba tci kısa şasi fabrikadan panelvan olarak çıkmış ancak hemen sonra minibüse çevrildi ve aile için kullanıyorum. hepimizin bildiği gibi yük için tasarlanan arabaların yükü kaldırması için biraz daha sert yapılıyo ben bunu olması gerektiği gibi ayarladım. Starex'lerde bulunan bu sistem kaldırdıkça arabayı sertleşiyo isterseniz deneyerek tecrübe edebilirsiniz. evet yaylanma mesafesi kısalıyo ama çok bi indirme yapmadığım için bu sorun teşkil etmiyo. o aşırı dip basıklardan değil yani.
     
  2. Ersin

    Ersin Site Yetkilisi Yönetici

    Yaş:
    30
    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesaj:
    15,353
    Alınan Beğeniler:
    3,670
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Ersin C.
    Yaşadığınız Şehir:
    52-ORDU
    Araç Modeli:
    Mercedes-Benz
    starexin ön takımında iyileştirme yapmak için 1 senemi verdim. her parçayı inceledim bütün yabancı kaynakları kullandım.

    Starexin makasları dışında panelvan ,cityvan, minibüs farkı yoktur. tek farkı makaslarıdır. Derseniz makasları sertti svx minibüs makası taktım ona eyvallah. ama torsiyonu kıstımda konfor arttı derseniz olmaz .
     
  3. osman_talha

    osman_talha Kayıtlı Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Türkiye
    ben size anlatamadım galiba benim aracım fabrikadan panelvan çıkışlıdır ön tarafi tabiki aynı hepsinde bende arka tarafta makaslarda değişikliğe gittim bu farklı olduğu için. dikkat ederseniz zaten panelvanlar svx modellerine göre daha yüksektir azda olsa ben onu az bişey daha alçaltıp svx seviyesine getirdim.
     
  4. osman_talha

    osman_talha Kayıtlı Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Türkiye
    https://www.hyundaiclubtr.com/members/34052-albums181-picture1276.jpg
    bu benim kendi aracım ön aynı böyle ama arkası zeminden dolayı daha yüksekmiş gibi duruyo ama yaklaşık 2-3 cm kadar daha düşük.
     
  5. Tamer52

    Tamer52 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    25
    Katılım:
    24 Mayıs 2012
    Mesaj:
    2,232
    Alınan Beğeniler:
    729
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ordu
    Ad Soyad:
    Tamer gürsoy
    Yaşadığınız Şehir:
    52-ORDU
    Araç Modeli:
    VW
    [​IMG]

    buda bizim araba kasıntıya gelince böyle oldu

    GT-S6500D cihazımla gönderdim
     
  6. osman_talha

    osman_talha Kayıtlı Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Türkiye
    O sırada ben bi kere arka sol makasın ara katlarından birini kırmıştım
     
  7. FeridunKahraman

    FeridunKahraman Kayıtlı Üye

    Yaş:
    28
    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesaj:
    78
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ad Soyad:
    Feridun Kahraman
    Yaşadığınız Şehir:
    16-BURSA
    Araç Modeli:
    Starex CRDI(1997-2008)
    bugun arabayla 150 felan yaptım arabanın önü çok fena salladı neden acaba sizinde öle oluyor mu ?
     
  8. salih_karali

    salih_karali Vip Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    24 Ağustos 2012
    Mesaj:
    1,968
    Alınan Beğeniler:
    563
    Şehir:
    ümraniye
    Ad Soyad:
    salih karali
    Yaşadığınız Şehir:
    34-İSTANBUL
    Unu salladı derken aynı titreşim direksiyon dada varmiydi peki
     
  9. Tamer52

    Tamer52 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    25
    Katılım:
    24 Mayıs 2012
    Mesaj:
    2,232
    Alınan Beğeniler:
    729
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ordu
    Ad Soyad:
    Tamer gürsoy
    Yaşadığınız Şehir:
    52-ORDU
    Araç Modeli:
    VW
    biz fındıkta 21 kişi bindik aynı böyle oldu

    GT-S6500D cihazımla gönderdim
     
  10. FeridunKahraman

    FeridunKahraman Kayıtlı Üye

    Yaş:
    28
    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesaj:
    78
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ad Soyad:
    Feridun Kahraman
    Yaşadığınız Şehir:
    16-BURSA
    Araç Modeli:
    Starex CRDI(1997-2008)
    direksiyonda titreme vardı
     
  11. salih_karali

    salih_karali Vip Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    24 Ağustos 2012
    Mesaj:
    1,968
    Alınan Beğeniler:
    563
    Şehir:
    ümraniye
    Ad Soyad:
    salih karali
    Yaşadığınız Şehir:
    34-İSTANBUL
    Lastlerin balans yapılması lazim rot balans viya gidin hallolur
     
  12. osman_talha

    osman_talha Kayıtlı Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Türkiye
    Bende giresunda kirmistim findik ve insan olunca bozuk yollarda cok zorlanabiliyo
     

Bu Sayfayı Paylaş