Hyundai Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Soğutma Suyunu Koyma Yeri

'Teknik ve Faydalı Bilgiler' forumunda HunAccent tarafından 9 Mayıs 2026 tarihinde açılan konu

  1. HunAccent

    HunAccent Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    31
    Katılım:
    27 Mart 2026
    Mesaj:
    30
    Alınan Beğeniler:
    10
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Suat oğuz
    Yaşadığınız Şehir:
    43-KÜTAHYA
    Araç Modeli:
    Accent Yumurta 1.3 (1994-2000) X3
    Arkadaşlar soğutma suyu azalırsa eğer radyatör kapağını açıp mı koymam lazım yoksa su kabını kapağını açıp mı?

    98 model Hyundai accent lx manuel
     
  2. Asel Kaan Efe

    Asel Kaan Efe Moderatör

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesaj:
    17,566
    Alınan Beğeniler:
    23,486
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    MERSİN
    Ad Soyad:
    Ahmet DEMİR
    Yaşadığınız Şehir:
    33-MERSİN
    Araç Modeli:
    İ20 PB 1.2 MPI (2008-2014)
    Taşırma kabı yada yedek su deposu yok mu oradan konulur. Radyatör kapağını özellikle motor sıcakken açmak büyük bir hata olur. Motor soğukken radyatör kapağını aç radyatör su seviyesi nerede bak , az görünüyorsa yedek depodan koy depo al ver yapar radyatörle.
     
  3. HunAccent

    HunAccent Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    31
    Katılım:
    27 Mart 2026
    Mesaj:
    30
    Alınan Beğeniler:
    10
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Suat oğuz
    Yaşadığınız Şehir:
    43-KÜTAHYA
    Araç Modeli:
    Accent Yumurta 1.3 (1994-2000) X3
    Soğutma suyunun olduğu, ve seviyesini gösteren bir kap var tabi seviye bu kapta mevcut takibi buradan yapılmıyor mu? radyatör kapağını açıp bakmak şart mı
     
  4. ai_torcuk

    ai_torcuk Moderatör

    Yaş:
    47
    Katılım:
    16 Ocak 2014
    Mesaj:
    9,984
    Alınan Beğeniler:
    10,430
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    GİRESUN
    Ad Soyad:
    ali izzet torçuk
    Yaşadığınız Şehir:
    59-TEKİRDAĞ
    Araç Modeli:
    İX35 (2009-201X)
    Radyatör kapağı ve radyatör ile genleşme kabı arasındaki ince hortum sağlam ve sağlıklı olduğu sürece kontrol ve ekleme genleşme kabından yapılır.
     
    Asel Kaan Efe bunu beğendi.
  5. hsmsrn

    hsmsrn Kayıtlı Üye

    Yaş:
    44
    Katılım:
    12 Temmuz 2015
    Mesaj:
    393
    Alınan Beğeniler:
    372
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Ad Soyad:
    Hasim Sirin
    Yaşadığınız Şehir:
    59-TEKİRDAĞ
    Araç Modeli:
    Accent Admire 1.6 (2003-2005) LC
    Motorun soğuk olması şartı ile eklemeyi radyatörden yapmanız kesin sonuç verir.Genleşme kabında da kapta belirtilen seviyeye kadar tamamlamanız gerekir.Bu sayede radyatördeki sıvı seviyesini net görür,antifiriz durumunu da (Tortu,çamur,pekmez kıvamı vs.) gözlemleyebilmenize olanak sağlar.Tekrar hatırlatmak gerekirse bu işlem sadece motor soğukken yapılması gerekir.
     

Bu Sayfayı Paylaş