aracın genel bakımlarını yaptırmak ve trigerini degıstırmek ıcın öneri istiyorum yetkili serviste pahalı ücretler özelde tavsıyenız varmı
Kartal sanayi de Özen otomotiv var sadece hyundai ve kia ya bakan,ustası kia fabrikasından çıkma kemal usta. İşcilikleri gayet iyi,gayet disiplinliler,çıraklar da iyidir, ama fiyat konusunda pazarlık yapılmalı her seferinde. Ben en ufak sorunda oraya gidiyorum gayet memnunum
Merhaba, herkesin geçmiş bayramı mubarek olsun. Arkadaşlar Mart ayında 292k km'de 2009 model 2.2 Stylmax Santafe aldım ve 300k km oldu ilk periyodik bakımını yaptırmam gerekiyor da, standart bir bakımın maliyeti ne olur acaba ve İstanbul Avrupa 'da önerebileceğiniz yer var mıdır? Ayrıca da döşemeleri onarabileceğim yer önerisine ihtiyacım var. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
merhaba, hayırlı olsun. 6 litre hx8 yağ tercih edebilirsiniz. 1x https://www.n11.com/urun/shell-helix-hx8-5w-30-tam-sentetik-motor-yagi-451552?magaza=yagcarsisi 2x https://www.n11.com/urun/shell-helix-hx8-5w-30-tam-sentetik-motor-yagi-1-l-2421798?magaza=yagcarsisi 2.000 lira da filtreleri tutsa 5.000 TL malzeme + işçilik ödeyeceksiniz.
triger setleri 8 10 bin civarı orjinalden şaşma hocam birde yağını shell harici koymayın diğer yağlar çamur gibi oluyor motor içinde