Hyundai Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

I20 Porya Bilyasında Boşluk

'İ20 Forum - Club' forumunda Under Ground tarafından 21 Haziran 2026 20:04 tarihinde açılan konu

  1. Under Ground

    Under Ground Kayıtlı Üye

    Yaş:
    48
    Katılım:
    28 Şubat 2018
    Mesaj:
    1,280
    Alınan Beğeniler:
    1,442
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Ad Soyad:
    Hüseyin
    Yaşadığınız Şehir:
    74-BARTIN
    Araç Modeli:
    i20 GB 1.0 TGDI (2014-2020)
    En son üst merkez, alt merkez, debriyaj komple takım derken 36k yı bana yapıştıran aracım bu seferde araç muyanesinden geçemedi. Sorun sol teker porya bilyasında boşluk yazmışlar. Hiç ihtimal vermeyip sanayiye gittim. Kriko ile aracı kaldırıp tekeri kontrol ettik. Hakikaten teker tıngır tıngır oynuyor. Tamirciye de sitem ettim araba bir hafta sizde kaldı. Ondan sonra muayeneden kalıyorum dedim. Sadece parça parasına 1500 liraya tamir yaptılar. Tekrar muayane yolu da gözüktü. Ama sanki bu seferde hızlanınca ses var gibi geldi. Ona da emin olamadım. Babama dinlettim, yok birşey diyor. Nasip bakalım. 2017 model 54000 km de araçta ne arızalar ile boğuşuyorum. Akıl alır gibi değil.
     
  2. BySciaa

    BySciaa Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Katılım:
    17 Mart 2025
    Mesaj:
    162
    Alınan Beğeniler:
    66
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ankara
    Ad Soyad:
    Mehmet
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    İ20 PB 1.4 MPI (2008-2014)
    hocam geçmiş olsun orjinal bilya mı taktılar yan sanayi mi? yan sanayi ise ses yapıyor olabilir
     

Bu Sayfayı Paylaş