En son üst merkez, alt merkez, debriyaj komple takım derken 36k yı bana yapıştıran aracım bu seferde araç muyanesinden geçemedi. Sorun sol teker porya bilyasında boşluk yazmışlar. Hiç ihtimal vermeyip sanayiye gittim. Kriko ile aracı kaldırıp tekeri kontrol ettik. Hakikaten teker tıngır tıngır oynuyor. Tamirciye de sitem ettim araba bir hafta sizde kaldı. Ondan sonra muayeneden kalıyorum dedim. Sadece parça parasına 1500 liraya tamir yaptılar. Tekrar muayane yolu da gözüktü. Ama sanki bu seferde hızlanınca ses var gibi geldi. Ona da emin olamadım. Babama dinlettim, yok birşey diyor. Nasip bakalım. 2017 model 54000 km de araçta ne arızalar ile boğuşuyorum. Akıl alır gibi değil.