OKTAY USTA LPG LPG KABLO

Şikayet Giderildi 2019 Sıfır Tucson Koltuk Derisi Problemi

'Hyundai'den Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda membranoz tarafından 15 Ocak 2020 tarihinde açılan konu

  1. membranoz

    membranoz Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    39
    Katılım:
    15 Ocak 2020
    Mesaj:
    67
    Alınan Beğeniler:
    118
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Hasan Poyraz
    Yaşadığınız Şehir:
    42-KONYA
    Araç Modeli:
    Tucson (2015–20XX) TL
    Birde arkadaşlar bu koltuk ısıtma ne kadar zamanda ısıtıyor ? Sanki ısıtmanın sıcaklığını hissedene kadar oturmakla ısıtıyormuşum gibi geliyor :)
     
    blue55 bunu beğendi.
  2. erenuzel41

    erenuzel41 Moderatör

    Yaş:
    36
    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesaj:
    5,345
    Alınan Beğeniler:
    5,908
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Gebze
    Ad Soyad:
    Eren Uzel
    Yaşadığınız Şehir:
    41-KOCAELİ
    Araç Modeli:
    Honda
    Koltuk ısıtma yaklaşık 10 saniyede ısıtır, çok kalın giyinip koltuk ısıtmayı sonuna kadar açarsanız fark etmeden elbiselerinizi yakabilirsiniz.
     
    blue55 bunu beğendi.
  3. membranoz

    membranoz Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    39
    Katılım:
    15 Ocak 2020
    Mesaj:
    67
    Alınan Beğeniler:
    118
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Hasan Poyraz
    Yaşadığınız Şehir:
    42-KONYA
    Araç Modeli:
    Tucson (2015–20XX) TL
    10 sn mi :/ Hocam bi kaç dk geçiyor anca ufaktan ufaktan başlıyor benimki , nasıl 10 sn ya , valla afalladım. Kalin giymem sadece kot var üstelik, içlik bile giymem. Abartısız bi kaç dk da anca yavaş yavaş yani.. Tucson dan mi bahsediyoruz bu arada
     
    Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  4. Asel & Kaan Efe

    Asel & Kaan Efe Vip Üye

    Yaş:
    62
    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesaj:
    11,856
    Alınan Beğeniler:
    17,611
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    MERSİN
    Ad Soyad:
    Ahmet DEMİR
    Yaşadığınız Şehir:
    33-MERSİN
    Araç Modeli:
    İ20 1.2 FL (2012-2014)
    Yok hocam ütü bile 10 sn de ısınmaz , arkadaş abartmış biraz , yavaş yavaş ısıtıyor. 10 dak da hissedersiniz. Tabi Tucson için söylüyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone X aracılığıyla gönderildi
     
    muhendus ve membranoz bunu beğendi.
  5. membranoz

    membranoz Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    39
    Katılım:
    15 Ocak 2020
    Mesaj:
    67
    Alınan Beğeniler:
    118
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Hasan Poyraz
    Yaşadığınız Şehir:
    42-KONYA
    Araç Modeli:
    Tucson (2015–20XX) TL
    Aman abi rahatlattin valla. Ütü örneği de çok mantıklı bu arada :D
     
    Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  6. Asel & Kaan Efe

    Asel & Kaan Efe Vip Üye

    Yaş:
    62
    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesaj:
    11,856
    Alınan Beğeniler:
    17,611
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    MERSİN
    Ad Soyad:
    Ahmet DEMİR
    Yaşadığınız Şehir:
    33-MERSİN
    Araç Modeli:
    İ20 1.2 FL (2012-2014)



    Tapatalk kullanarak iPhone X aracılığıyla gönderildi
     
    membranoz bunu beğendi.
  7. erenuzel41

    erenuzel41 Moderatör

    Yaş:
    36
    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesaj:
    5,345
    Alınan Beğeniler:
    5,908
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Gebze
    Ad Soyad:
    Eren Uzel
    Yaşadığınız Şehir:
    41-KOCAELİ
    Araç Modeli:
    Honda
    benim araba kumaş koltuk rezistanslar kılıfa çok yakın yaklaşık 10 saniyede koltuğu artık üşümeyecek kadar ısıtıyor ancak oturduğum yeri iyice sıcaklatması yaklaşık 2-3 dakika sürüyor genellikle 1-2km yol aldığımda ya komple kapatıyorum yada ayarını en aşağı dereceye kadar kısıyorum yoksa oturduğum yerimi yakıyor. Fakat benim arabanın motoru kışın hayatta çabuk ısınmıyor en az 6-7km gaza basarak gitmeden ısınmıyor turbolu motorların hepsi geç ısınıyor turbo dizel yada turbo benzinli motorda tork yada beygir fazla ise ihtiyati olarak gaza basmıyorsunuz zaten yürüyor diye birde turboyu yemeyelim soğuk motorla diye gaza abanmıyorsunuz ve neticede motor kışın hiç ısınamıyor ufak hacimli atmosferiklerin motorunu kışın soğukta kısa sürede ısıtmak biraz daha kolay ama gazlamazsanız onlar da ısınmaz:).

    Tucson 1.6crdi dct olanından babam aldı geçen sene kasım ayında, ondaki koltuk bendeki arabaya göre biraz geç ısıtıyor bu olayda deri koltuğun kışın arabanın yattığı yerde iyice soğuk olmasının biraz payı var.

    Koltuk ısıtma motordan ve haliyle kaloriferden daha çabuk ısıtma sağlayarak avantaj sağlar, yani en azından benim kullanım şeklim böyle:) kalorifer ısıtmaya başladıktan sonra deri koltuk var ise illa ki yine lazım olur ama bende deri koltuk yok kumaş var ama deri koltuktan çabuk ısınıyor.

    Hem kumaş koltuk hem koltuk ısıtma pek çok marka ve modelde yoktur bu arada. Ancak kafa karıştırmasın benim koltuk ısıtma fabrika çıkışı üzerindedir sonradan takılma değiller:)
     
    membranoz bunu beğendi.
  8. Unicorn

    Unicorn Vip Üye

    Yaş:
    37
    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesaj:
    1,758
    Alınan Beğeniler:
    2,335
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Alpaslan
    Yaşadığınız Şehir:
    58-SİVAS
    Araç Modeli:
    Mercedes-Benz
    hocam bide şöyle bi ekleme yapayım ben hyundai taraftarı değilim bide önceki sözlerimden bunu gaz vermek gibi anlaşılmasın.
    ama şöyle bir gerçek var ki oda piyasadaki en mantıklı araç olarak hyundai seçim yapılıyor uzun süredir
    servise eski model çok sevdiğim bi araçtı 2001 model accent milenyumumla gitmiştim yıllar önce abs de sorun vardı
    aracın abs li olduğunu görünce şaşırdılar abs çift hava yastığı klima sivasdaki bayi müdürü ilgilendi bundan sınırlı sayıda var diyerek aracı ücretsiz checkup yaptılar ve abs emde sorun vardı onlar sorunu tespit etti ve dedilerki şu parça değişecek dışarda uygun olur dediler bilgilendirdiler sağolsun sorunumu sadece onlar buldu ve ilgi
    alaka çok memnun oldum.
    bi kaç kezde arkadaşlarımın aracını beraber götürdük sivas daki bayi ilgileniyor gerçekten
    forumda bazı kişiler sorun yaşadı hyundai yeni model araçlarıyla çoğunun önemli olan problemleri birleşek çözdüler forumdanda yardımcı oldular bayilerin işgüzarlığı çok oluyor malesef bunun için bi yaptırımı yok hyundainin. bazen bunu hyundai de yapıyor.

    honda civic i sıfır aldık ertesi gün otoparka çektik yıkattırdık sağ ön farı su almıştı böyle garip problemler her markadada oluyor

    hyundai genelde hiç sorun çıkartmaz sorun önemli olunca çözülür ama ufak gördükleri şeyleri çözümü çok zordur.
    hakkınızı aramanız güzel bişey ama piyasadaki en mantıklı olan araçtan soğumayın.
    biraz uzun oldu kusura bakmayın
     
    gokhan06, membranoz ve erenuzel41 bunu beğendi.
  9. gokhan06

    gokhan06 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    29 Aralık 2017
    Mesaj:
    642
    Alınan Beğeniler:
    621
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Gökhan Öztürk
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Elantra 1.6 CRDI (2014-201X) MD
    Bu arada benim 2016 elantra da sol ön far yıkama sonrası su aldı. Hiçbir darbe çatlak vs. yok, arka kapaklar tam kapalı anlamadım. Siz su alma sorununu nasıl çözdünüz?
     
    HMB ve Unicorn bunu beğendi.
  10. Unicorn

    Unicorn Vip Üye

    Yaş:
    37
    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesaj:
    1,758
    Alınan Beğeniler:
    2,335
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Alpaslan
    Yaşadığınız Şehir:
    58-SİVAS
    Araç Modeli:
    Mercedes-Benz
    civic te aracı teste tabi tuttular hiç su almadı servisde sonrasında da bi daha su almadı biraz kurcalamışlardı büyük ihtimal kapak açık kalmıştır söylemediler ama .
    focus ta da bi far su alıyordu soğuk silikon yapmanız lazım yapabilirseniz cam ile plastiğin arasına şüpheli gördüğünüz yere düzgün çekilmesi için elini kullanmalısınız.
     
    gokhan06 ve Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  11. Asel & Kaan Efe

    Asel & Kaan Efe Vip Üye

    Yaş:
    62
    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesaj:
    11,856
    Alınan Beğeniler:
    17,611
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    MERSİN
    Ad Soyad:
    Ahmet DEMİR
    Yaşadığınız Şehir:
    33-MERSİN
    Araç Modeli:
    İ20 1.2 FL (2012-2014)
    Farı sök su doldur , sızan yer suyun girdiği yerdir ya da farı sökmeden ampul girişinden duman ver içine , dumanın çıktığı yer suyun girdiği yerdir , en kestirme teşhis yöntemi.


    Tapatalk kullanarak iPhone X aracılığıyla gönderildi
     
    gokhan06, membranoz ve Unicorn bunu beğendi.
  12. Unicorn

    Unicorn Vip Üye

    Yaş:
    37
    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesaj:
    1,758
    Alınan Beğeniler:
    2,335
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Alpaslan
    Yaşadığınız Şehir:
    58-SİVAS
    Araç Modeli:
    Mercedes-Benz
    duman çok iyi :)
     
    Asel & Kaan Efe ve membranoz bunu beğendi.
  13. membranoz

    membranoz Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    39
    Katılım:
    15 Ocak 2020
    Mesaj:
    67
    Alınan Beğeniler:
    118
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Hasan Poyraz
    Yaşadığınız Şehir:
    42-KONYA
    Araç Modeli:
    Tucson (2015–20XX) TL
    3 gün içinde neticelenecek denen şeyde bir haftayı geçti ses seda yok, bekleyelim bakalım. Anlamadım ki ya evet ya hayır ya bi yol gösterme bişey denir hani. Neyi bekliyorsak. Ankara da Ata hyundai yetkili servisinde iyi bir döşeme ustası varmış demişlerdi geçenlerde burdamıydı başka yerde mi bilemedim ama onu söyledim hani sizin servis oraya gitsem baksalar mı acaba falan , ya da gerekirse istanbula merkeze geleyim görsünler diye ama cevap yok henüz. Kendim kalkıp gidesim var Ata hyundai ye eger gerçekten bu işin ustası varsa orada, en azından ora da yetkili servis ve bana net bişey söyler :/
     
    Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  14. Asel & Kaan Efe

    Asel & Kaan Efe Vip Üye

    Yaş:
    62
    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesaj:
    11,856
    Alınan Beğeniler:
    17,611
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    MERSİN
    Ad Soyad:
    Ahmet DEMİR
    Yaşadığınız Şehir:
    33-MERSİN
    Araç Modeli:
    İ20 1.2 FL (2012-2014)
    Hocam merhaba , bir saat önce Silifkeden Tarsusa geldim , ilk işim kızımın Tucsona bakmak oldu , araba 2018 ve şu ana kadar 5500 ( beşbinbeşyüz) km yapmış durumda. Arabanın koltuk döşemeleri hem alt hem de sırtlık kısımı oldukça sert ve yumrukla bastırıyorsun 3-5 sn de eski şeklini alıyor , bu durum sizin arabanızda bir sorun olduğunun kanıtı diyorum işte fotolar :

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Bunlar da benim 2013 i20 nin kılıflı koltukları , 41 bin km de.
    [​IMG][​IMG]


    Tapatalk kullanarak iPhone X aracılığıyla gönderildi
     
    Unicorn, Tilki, blue55 ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  15. membranoz

    membranoz Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    39
    Katılım:
    15 Ocak 2020
    Mesaj:
    67
    Alınan Beğeniler:
    118
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Hasan Poyraz
    Yaşadığınız Şehir:
    42-KONYA
    Araç Modeli:
    Tucson (2015–20XX) TL
    Abi çok teşekkür ederim. Kesinlikle olması gereken görüntü bu olmalı. Ben konyadan ilçeye dönerken de arkadaşımla döndüm, toplamda 300 km den fazla oturdu adam ve 110 kilo. Şu an yolcu koltuğumda hiçbir sıkıntı yok. Yani benim koltukta olması diğerinde olmaması ve dahi şu sizin aracınızın görüntüsü herşeyi kanıtlıyor apaçık. Bakalım artık hakkımızı arayacağız inşallah
     
    Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  16. HMB

    HMB Kayıtlı Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    9 Mart 2018
    Mesaj:
    405
    Alınan Beğeniler:
    504
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    SİVAS
    Ad Soyad:
    Mehmet BABALIK
    Yaşadığınız Şehir:
    58-SİVAS
    Araç Modeli:
    Elantra (2015-20XX) AD
    Bugün 2017 elantramın sol farının far kapakları değişti hocam aynı sıkıntıdan dolayı. Servisteki ustalar kapaklardan ya da birinden şüphelendi anladığım kadarı ile ilk etapta garantiden kapak değişimi yaptılar eğer 15 20 gün içinde buğu ve nemlenme de azalma olmazsa far değişim prosedürünü uygulamaya alacağız dediler...
     
    gokhan06 ve Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  17. gokhan06

    gokhan06 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    29 Aralık 2017
    Mesaj:
    642
    Alınan Beğeniler:
    621
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Gökhan Öztürk
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Elantra 1.6 CRDI (2014-201X) MD
    Merhaba
    Buğu ve nemlenme mi var yoksa yıkama sonrası damla damla mı oluyor sizde. Bende yıkama sonrası damla damla oluyor.
    Bir de lamba değişimi vs yaptınız mı siz?
     
    HMB bunu beğendi.
  18. HMB

    HMB Kayıtlı Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    9 Mart 2018
    Mesaj:
    405
    Alınan Beğeniler:
    504
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    SİVAS
    Ad Soyad:
    Mehmet BABALIK
    Yaşadığınız Şehir:
    58-SİVAS
    Araç Modeli:
    Elantra (2015-20XX) AD
    Sol far sinyal bölgesi ve kısa farın üst kısmındaki nikelajlı alanda buğu ve nemlenme vardı. İlk defa bu sene oldu 3. Kışı aracın hiç olmamıştı. Ampul değişimi falan da yapmadım hatta hiç dokunmadım bile. Kendi kendine oldu. Nemlenme dediğim damlalar şeklinde su birikintileri yani su almış gibi duruyor bakınca.
    İnternetten biraz bakınca bizim model araçlarda sol far su alma ya da aşırı nemlenme gibi durumlar bir kaç yer de gözüme çarpmıştı. Siz de aynı şekilde sol far diyorsunuz. Çokta üstüne düşmedim servise bakıma gittiğimde söyledim ilgilendiler sağolsunlar.
     
    Son düzenleme: 22 Ocak 2020
    gokhan06 ve Asel & Kaan Efe bunu beğendi.
  19. blue55

    blue55 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesaj:
    1,448
    Alınan Beğeniler:
    1,319
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Ahmet seyf
    Yaşadığınız Şehir:
    55-SAMSUN
    Araç Modeli:
    Elantra 1.6 CVVT (2011-201X) MD
    Bu deri işi riskli iş. En iyisi ve güvenlisi kumaş. Deri ayakkabılardan bile tereddüt edip spor ayakkabı tarzı giyiyorum. Deri olduğunu biliyoruz ama ne derisi olduğunu bilmiyoruz. Geçen bir ayakkabı mağazasında gördüm. yılan derisi böyle pulları bile belli ayakkabı yapmışlar. Deri ürünlerde ne derisi kullanıldığını da belirtmeleri lazım bence.
     
    membranoz ve HMB bunu beğendi.
  20. Asel & Kaan Efe

    Asel & Kaan Efe Vip Üye

    Yaş:
    62
    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesaj:
    11,856
    Alınan Beğeniler:
    17,611
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    MERSİN
    Ad Soyad:
    Ahmet DEMİR
    Yaşadığınız Şehir:
    33-MERSİN
    Araç Modeli:
    İ20 1.2 FL (2012-2014)
    Bir giriş var ki oluyor hocam , inşaallah çözülür.


    Tapatalk kullanarak iPhone X aracılığıyla gönderildi
     
    HMB bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş