Merhaba Aracım 2010 benzinli Era silecek kolu 1. Ve 2. Konum çalışmıyor diğerleri çalışıyor ama kolu kapattığınızda hemen duruyor normal konuma gelmiyor. Röle arızası gibi ama roketi bulamadım. Arıza hakkında bilgisi olan var mıdır? Şimdiden teşekkürler
Sorunu çözdüm Hocam , bu araçlarda silecek rolesi yoktur ve sorun silecek kolundaydi , kolu tamir ettim düzeldi. Cevabınız için teşekkür ederim