Hyundai Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Lütfen Yardımcı Olun

'İ30 Forum - Club (GD; 2012–2017)' forumunda Orhan35 tarafından 19 Mart 2019 tarihinde açılan konu

  1. Orhan35

    Orhan35 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    18 Mart 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Orhan Karakuş
    Yaşadığınız Şehir:
    3-AFYONKARAHİSAR
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Arkadaşlar lütfen yardım bu sorunu yaşayan var mi ⚠️⚠️⚠️⚠️
    Mrb Aracım i30 2013 gdi benzin-lpg araçta bazen 3000 devir takılma oluyor bütün viteslerde ve boşta 3000 deviri geçmiyor arıza lambasıda yanmıyor kotağı kapatıp açınca sorun ortandan kalkıyor. Servise götürdüm bilgisayar arıza vermedi. Daha önce bu sorunu yaşayan oldumuyardımcı olursanız çok sevirim
     
  2. Halil

    Halil Moderatör

    Yaş:
    40
    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesaj:
    9,816
    Alınan Beğeniler:
    9,158
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Halil İbrahim K.
    Yaşadığınız Şehir:
    26-ESKİŞEHİR
    Araç Modeli:
    Hyundai Marka Aracım Yok
    forumda cevabı vardı diye biliyorum,

    krank sensörü olarak hatırlıyorum arızayı
     
    Asel Kaan Efe bunu beğendi.
  3. Orhan35

    Orhan35 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    18 Mart 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Orhan Karakuş
    Yaşadığınız Şehir:
    3-AFYONKARAHİSAR
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Bugün servise götürecem hocam umarım bulunur sorun çok sagolun
     
  4. Halil

    Halil Moderatör

    Yaş:
    40
    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesaj:
    9,816
    Alınan Beğeniler:
    9,158
    Şehir:
    Türkiye
    Ad Soyad:
    Halil İbrahim K.
    Yaşadığınız Şehir:
    26-ESKİŞEHİR
    Araç Modeli:
    Hyundai Marka Aracım Yok
  5. KRY_06

    KRY_06 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    23 Mayıs 2019
    Mesaj:
    10
    Alınan Beğeniler:
    2
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Koray
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Başkan çözdünmü sorunu,bende aynı sıkıntılardayım. cevap atarsan sevinirim.
     
  6. Tilki

    Tilki Vip Üye

    Yaş:
    41
    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesaj:
    7,840
    Alınan Beğeniler:
    11,567
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Konya
    Ad Soyad:
    TALHA BİLGİ
    Yaşadığınız Şehir:
    42-KONYA
    Araç Modeli:
    Hyundai Marka Aracım Yok
    Araç lpg takılımı ?
     
  7. KRY_06

    KRY_06 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    23 Mayıs 2019
    Mesaj:
    10
    Alınan Beğeniler:
    2
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Koray
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Takılı yeni taktirdim,ama öncesinde de ayni sorun vardi. Arizayi verdigi zaman benzine cekiyorum düzelmede olmuyo zaten.
     
  8. Orhan35

    Orhan35 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    18 Mart 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Orhan Karakuş
    Yaşadığınız Şehir:
    3-AFYONKARAHİSAR
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Ben bu sıkıntı oluşurken kontak kapatmadan servise götürdüm cihaza bağladılar p0088 hatası varmış buda ortak yakit basıcı yüksek demekmiş lpgden kaynaklı imiş büyük ihtimal dediler tüpü takdiriyim yeri aradım anlattım durumu hocam gdi motorlarda arada başımıza geliyor bu dediler buraya yolunuz düşünce gelin yazılım atacaz düzelicek dediler bayram.icin gidecem bakalım umarım düzelir .
     
  9. Orhan35

    Orhan35 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    18 Mart 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Orhan Karakuş
    Yaşadığınız Şehir:
    3-AFYONKARAHİSAR
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Bir birimizden bilgi almak için 507 865 24 62 nolu telefonumdan anlatılanlar konusunda bilgi verebilirim söyledikleri yukarıda yazdiklarimdi
     
  10. KRY_06

    KRY_06 Kayıtlı Üye

    Yaş:
    38
    Katılım:
    23 Mayıs 2019
    Mesaj:
    10
    Alınan Beğeniler:
    2
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Koray
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Tamamdır çok teşekkür ederim. Benim benzin de de aynı problemi yapıyordu yanlız tüp taktirmadan önce.yine de konuşuruz ararım sizi.
     
  11. emre3353

    emre3353 Yeni Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    23 Haziran 2020
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ad Soyad:
    emre polat
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    bu sorun benimde basimda .cozume nasil ulastiniz acaba?
     
  12. emre3353

    emre3353 Yeni Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    23 Haziran 2020
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ad Soyad:
    emre polat
    Yaşadığınız Şehir:
    6-ANKARA
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    çözum bulabildinizmi bu probleme ?
     
  13. Emretr31

    Emretr31 Yeni Üye

    Yaş:
    34
    Katılım:
    31 Ağustos 2021
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Emre ÖZGAN
    Yaşadığınız Şehir:
    31-HATAY
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 CRDİ (2012-201X) GD
    hava akış metre olabilir dostum
     
  14. ErdiTepe

    ErdiTepe Kayıtlı Üye Yeni Üye

    Yaş:
    37
    Katılım:
    1 Mayıs 2021
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    13
    Cinsiyet:
    Erkek
    Ad Soyad:
    Erdi Tepe
    Yaşadığınız Şehir:
    54-SAKARYA
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 GDİ (2012-201X) GD
    Bende de oluyordu. Atiker atikfast modül takılı. Atiker bölge müdürü uzaktan yazılım ayarı falan yaptı. 6-7 aydır sorun yaşamıyorum. Sorun tamamen yazılımsal. Hatta bu atiker yeni bir kit çıkarmış elite kit diye bişey. Onda böyle sorunlar hiç yaşanmıyormuş ve tasarrufu da %30-35 civarıymış. Fiyatı da 4 bin 5 bin civarı.
     
  15. i30tt3535

    i30tt3535 Yeni Üye

    Yaş:
    31
    Katılım:
    14 Ağustos 2025
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Kadın
    Ad Soyad:
    tuba t
    Yaşadığınız Şehir:
    35-İZMİR
    Araç Modeli:
    Yeni İ30 1.6 CRDİ (2012-201X) GD


    videoyu izleyin
     
  16. onurforces

    onurforces Vip Üye

    Yaş:
    40
    Katılım:
    14 Aralık 2017
    Mesaj:
    5,594
    Alınan Beğeniler:
    5,762
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Eskişehir
    Ad Soyad:
    Onur FORCES
    Yaşadığınız Şehir:
    26-ESKİŞEHİR
    Araç Modeli:
    PSA
    Emredersiniz.
     

Bu Sayfayı Paylaş