Öncelikle selamlar. Bayon aracımın orijinal ses sisteminden memnunum. Sadece bass olayını biraz iyileştirmek istiyorum çok detaya girmeden. Sıfır araç olduğu için çok fazla sökülsün, kesilsin biçilsin istemiyorum. Öyle dışarıya ses dinleteyim, bağırtayım modunda değilim. Araç içi akustiğini en iyi hale getirip müzik kalitesini artırmak istiyorum. Slim subwooferlar varmış sanırım. Hatta koltuk altına dahi sığanları var. Bunları önerir misiniz? Marka olarak çok pahalı olmayan hangi markayı önerirsiniz? Kendinden amfili kutu basslar da var. Onlar da olabilir. Orijinal hoparlörleri ellemeden bass olayını nasıl iyileştirebilirim?
slim bas iş görür. ancak tesisat yine çekilmesi lazım. bu nedenle yine teypten arkaya kadar hem güç kablosu hem de sinyal kablosu çekilecek. sizin istediğiniz slim aktif subwoofer. koltuk altı diye de geçer. bence başarılı. fiyatları markaya göre değişken. pioneer, kenwood, alpine 6-10 bin arasında fiyatı var.